dimarts, 11 de gener del 2011

LES VACANCES

A jo el que me va agradar més va ser el dia de Reis. A les 5 del capvespre vaig anar a l'hospital per veure els Reis com arribaven. Quan vam sortir, vam anar a un bar per anar a fer un glop d'aigua i després vaig anar a destapar els regals. A ca s'àvia me van dur un laboratori per fer experiments, a ca sa padrina me van dur una camiseta i un culot llarg per anar en velo, a ca s'altre padrina unes calces i una velo per jugar amb es dits. A ca s'altre àvia una carpeta i es joc de Mario Kart per sa WII.
Després vam anar a una cotxeria i van venir els tres Reis i ens van donar regals a tots, a jo me van donar un conte per llegir.
En sol demà matí a ca meva me van dur un enfilador per anar a pescar, un mando per sa playstation, una targeta de memòria i una velo nova.
Autor: Ignasi Mesquida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada