diumenge, 20 de febrer del 2011

El text lliure

EL PITJOR I EL MILLOR DIA DE LA MEVA VIDA

El pitjor dia de la meva vida va ser quan se va morir el meu avi, aquell dia no el podré oblidar. Tenia nou anys quan li va començar a agafar l'atac de cor, jo era amb la meva padrina i la van telefonar, jo me pensava que era una telefonada normal i corrent però no ho va ser. Quan m'ho van dir, vaig plorar molt i vaig anar directa cap a ca el meu avi, vaig veure l'ambulància aparcada a la vorera, en aquell instant la meva àvia i la meva família no podíem aturar de plorar, teníem un disgust molt fort, però açò s'ha d'anar oblidant amb es temps, però costarà molt perquè l'estimava molt al meu avi i sempre el recordaré.

El millor dia de la meva vida va ser quan vaig fer la meva festa d'aniversari dels deu anys. Van venir els meus amics de l'escola i alguns que no ho eren. Vam fer molts de jocs, m'ho vaig passar molt bé, vam fer de les 5 fins les 7. No el podré oblidar mai aquest dia, va ser especial i a més es pastís va ser boníssim, era de maduixa amb merenga. Després van venir els amics de la meva mare i van quedar fins tard.

Autora: Aida Rotger

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada